Ale no tak lidi...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 14:58:29 CET 2000

>         Squid ne, maskarada mozna ano, ale Squid nechrani Vasi lokalni sit z
> Netu, pouze lokalnim pocitacum zpristupnuje WWW (pripadne ostatni
> protokoly co rozeznava) z Inetu...
>
>         To co Vas v pripade squidu jako proxy servery chrani neni Squid, ale
> vlastnost IP stacku, ktery neumi forwarding (je to to same jako
> WinRoute/WinProxy na Win98)

alew ide o vysledok nie oto jak sa tomu docielilo.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.