Spatny cas -humorous

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pátek Prosinec 15 16:14:23 CET 2000

 Pá, 15 pro 2000 - Milan Kerslager:
> On 14 Dec 2000, Alexandr Malusek wrote:
>
> Nebo pri prechu zimni a letni cas. Zatimco okna si mohou klidne posunout
> cas nekolikrat za sebou aniz by to poznala, Linux ma v CMOS cas porad
> stejny a dovede se tomu na zaklade casovych definic pro timezone
> prizpusobit. Co kdyz budete mit Win2000 a Win98 na jednom disku? - To pak
> po jejich stridavem spusteni budete mit razem cas o 2 hodiny dopredu, ze..

mimochodem pro zasmani:
v mem nekdejsim zamestnani jsme meli zapojeny system kontroly
dochazky na PC s WIN95. Bohuzel to byla nejaka stara release a mela
nastavene drivejsi limity pro posun na letni cas a zpet. Takze uz
nekdy koncem zari jsme museli prestavovat cas pocitace aby vsichni
zamestnanci nechodili pozde do prace, protoze jsme nezjistili, kde se
to da prestavit primo ve WIN, a odpoved podpory byla "kdyz mate OEM,
zeptejte se prodavace".

No sranda, uz to tam delaji druhy rok...
Pavel Hampl

--

Pavel Hampl
GN Resources (CZ) s.r.o.