ABIT KT7-RAID + 2.4.0-test11

Michael Eckstein ibase na bajt.cz
Pátek Prosinec 15 20:58:56 CET 2000

Hi,

  podle nize uvedeneho postupu jsem vse udelal, jen misto modules.conf jsem vytvoril
conf.modules, protoze na nej se odkazuje init. V conf jsem dal i explicitne cesu na
/lib/modules/2.4.0-test11/kernel/drivers/sound a v tom adresari jsou opravdu i zvukove
moduly vcetne soundcore.o. Presto po spusteni sndconfig opet hlasi, ze chybi podpora zvuku
v jadre. Proc stale hlasi, ze nemuze najit soundcore, kdyz na adresar s nim je explicitne
uvedena cesta v conf.modules? Pridal jsem pak  i symbolicky link na sound,
(ls -s /lib/modules/2.4.0-test11/kernel/drivers/sound   /lib/modules/2.4.0-test11/sound)
ale bez vysledku.

Take jsem stahl nove modutils-2.3.21 a provedl upgrade:
rpm -Uvh modutils-2.3.21-0.6.2.i386.rpm
vygeneroval modules.conf pomoci modprobe a spustil system. Po restartu se Linuxu
nelibi nektere radky v modules.conf, ktery si sam vygeneroval. Sndconfig se chova po
spusteni stejne jako v predchozim pripade.

Podarilo se nekomu z Vas skloubit kernel 2.4.0-test11 s temito modutils-2.3.21-0.6.2,
nebo je nutno pouzit jine verze kernelu/modutils/dalsi - jak? Poradite mi nekdo, jak
pozmenit modules.conf (conf.modules) tak, aby sndconfig byl funkcni?

Diky moc predem za kazdou radui.
Michael Eckstein