Nastavení ext. modemu pro dial-up dlouhé

DJ Deep deep na kamarad.cz
Pátek Prosinec 15 22:08:10 CET 2000

Dobrý večer všichni
Už dlouho se mořím s následujícím. Mám stroj s RH 6,2 Stará 486DX2/66
čipset nějaký SIS externí modem GVC 56k speakerphone.
Problém modem je zapojen na /dev/ttyS1 při spuštění skriptu pro připojení
na modemu probliknou LEDky a konec dokonce zatuhne i myš připojená na
/dev/ttyS0 pokud modem vypnu (odpojím kabel od portu nebo od elektriky)
tak myš opět naskočí.   zkoušel jsem pomocí setserial konfigurovat oba porty

setserial /dev/ttyS0 port 0x03f8 irq 4
setserial /dev/ttyS1 port 0x02f8 irq 3

setserial /dev/ttyS0 port 0x03f8 UART 16550A irq 4
setserial /dev/ttyS1 port 0x02f8 UART 16550A irq 3

a snad všechny možné možnosti a rychlosti

modem je v pořádku na jiným stroji RH6,2 W2000 bez problémů
oba porty snad také chodí na nich myš nic jiného na zkoušku nemám
připojovací skripty také pokud vezmu hdd a dám ho do jiného podobného
stroje bezproblému vytočí a běží.

Nemůže být problém v portech? nějaký signál který modem potřebuje a je
odpálený
proto ty porty při požadavku zatuhnou ale myš ho nepoužívá proto chodí?
Diky všem (už mi dochází trpělivost)