Spatny cas -humorous

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 16 03:22:36 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000, pavel hampl wrote:

> mimochodem pro zasmani:
> v mem nekdejsim zamestnani jsme meli zapojeny system kontroly
> dochazky na PC s WIN95. Bohuzel to byla nejaka stara release a mela
> nastavene drivejsi limity pro posun na letni cas a zpet. Takze uz
> nekdy koncem zari jsme museli prestavovat cas pocitace aby vsichni
> zamestnanci nechodili pozde do prace, protoze jsme nezjistili, kde se
> to da prestavit primo ve WIN, a odpoved podpory byla "kdyz mate OEM,
> zeptejte se prodavace".

Existuje na to utilitka - přímo na CD aspoň u w95 osr2, kde se dá nastavit
jak časové zóny tak i kdy se má čas přepínat.
Ta to zapíše do registrů a OK.
Potom tu zónu třeba vybrat v nastavemí.

> No sranda, uz to tam delaji druhy rok...
> Pavel Hampl

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!