Problem s prihlasovanim Samby do NT domeny

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Pátek Prosinec 15 23:46:14 CET 2000

Me to teda funguje, cili, muzu si disky ze site a sdilim a sit sve.
Vsechny relevantni nastaveni, ktere pouzivam:

workgroup = xxxx_skupina
hosts allow = 192.168.0. 192.168.1. 127.
security = server
username map = /etc/smbusers
encrypt passwords = yes

socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192

smbpasswd nepouzivam, pouziji se ucty s PDC, ale PDC jsem nenastavoval
(kolega saman entesar), takze pokud tohle nefunguje, hledal bych chybu na
PDC. Jeste jedna dulezita vec, na PDC bezi Small Bussiness, co to na
windowsech znamena....jo to nevim :)

Doufam, ze to co rikam neni moc velka blbost a ze Vam to pomuze :o)