ma vyznam dvojity firewall?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Prosinec 16 09:26:52 CET 2000

On 15 Dec 2000 10:41:41 +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

: V Internetu by se pakety s adresami z RFC 1918 taktez vyskytovat nemely,
: ale podle me zkusenosti je muj domaci paketovy filter pravidelne odmita
: (vzdycky tak zo par kousku za vecer). Netvrdim, ze to je zrovna chyba
: providera, zatim nevim, jak to skrze Internet proslo.

Hm, zaujimavejsie by bolo zistit, preco si provider mysli,
ze ich ma naroutovat k Vam (teda pokial je ta adresa v cielovom
poli, ako zdroj to moze pochadzat od kohokolvek)?

Rozhodne by som providerovi nejaky kusok logu poslal (samozrejme
az po uisteni, ze to nie je Vas problem) - to by mal vyblokovat on.

Zdravi
--
                                        Stano