Autorizacia + MS

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Sobota Prosinec 16 13:25:17 CET 2000

http://modntlm.sourceforge.net/ )

> /Honza

Ospravedlnujem sa. Je to RH 6.2cz, apache 1.3.12, php 3.0.16 (v ktorom by
som username prihlaseneho uzivatela najviac potreboval)

NTLM modul som uspesne nainstaloval

do .htaccess som napisal: (inde mi .htaccess funguje dobre - AuthType Basic)

AuthType NTLM
NTLMAuth on
NTLMAuthoritative on
NTLMDomain cps
NTLMServer winntp2
#NTLMBackup vanda
Require user sabo

akurat, ze mi to nefunguje a zahlti mi to MS IE 5.x na strane klienta
(odozvy z Intranetu su asi 10 krat pomalsie, takze sa snazi niekde nieco
ziskat). NTLMServer som dal aj IP adresu, nepreslo to :(

Any idea ?

M. Sabo