Samba jako PDC pro W2k

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Prosinec 16 14:39:01 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000, Petr Chloupek wrote:

> Rad bych se nechal poucit, nedavno jsem se snazil o neco podobneho a
> dosel
> jsem v manualu az k mistu, kde se pise, ze samba PDC neumi (zcela
> jednoznacne)
> (je to verze 2.0.6-9) od kdy tohle samba umi, nebo co spatne chapu?

Samba jednoznacne neni plnohodnotnym PDC. Umi udelat domenu a prihlasovat
uzivatele do domeny a spouste jim pri prihlaseni loginscripty. Umi sdilet
tiskarny.

Co neumi (zatim ve stabilni rade)
- poskytnout seznam uzivatelu pro potreby sdileni lokalnich slozek powd
windows 95/98/ME (User level security)
- tisknout tak, ze stanice posle na server data ve formatu EMF a server je
zformtatuje pro tiskarnu (stanice pak nemuzi mit lokalne instalovan
ovladac, coz je celkem mile, kdyz ten ovladac potrebujete kazdy mesic
upgradovat)
- synchronizovat seznam uzivatelu s microsoftim PDC nebo BDC
- poskytnout podklady pro funkci programu MS proxy server
- komunikovat s MS DFS

Asi nejbolavejsi je to poskytnuti seznamu uzivatelu, to je vyreseno v
sambe TNG a je to portovano do stabilni rady (v 2.2.x by to melo chodit).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!