Kernel panic: VFS:

Martin MaD Douda martin na douda.net
Sobota Prosinec 16 21:14:53 CET 2000

Zkuste poslat .config. Je mi ale dost divny ten MS-DOS fs na ramdisku. S
tim budete mit nejspis dost velke problemy - MSDOS FS nepodporuje soubory
zarizeni a tak.

				Martin

On Sat, 16 Dec 2000, Roman Kolbábek wrote:

> Preji pekny vecer.
>
> Asi tyden se snazim sestavit jadro (2.2.18) pro LRP. Pri zavadeni jadra pak
> skoncim na hlasce:
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 01:00
> Je to hned po tom, co najde RAMDISK a oznami na nem MS-DOS FS. Podporu
> MS-DOS, Minix a VFAT mam primo v jadre.
>

> Poradi mi nekdo co s tim ?
>
> Dekuji, Kolbis
>
> PS: Zkousel jsem projit archiv konference ale prohledavac nenasel ani jeden
> zaznam se slovem "panic". Asi to nefunguje.

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
[1]+  Done               rm -rf /