beginner bash ulimit

Sobota Prosinec 16 23:13:04 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Milan Kerslager wrote:

> ??? Kdyz napisu pam_limits do vsech souboru v /etc/pam.d (nebo v RH7.0 uz
> to je v /etc/pam.d/system-auth), tak to k necemu je, ne?

Nekdy. Kdyz znemoznite, aby uzivatele spousteli procesy jakymkoli
zpusobem, ktery to obejde. Kdyz *soucin* nastavenych limit a limit na
pocet procesu na jednoho uzivatele je dost maly. Kdyz nelze jadro ukecat
k alokovani prostredku zpusobem, ktery obchazi r-limity (par zpusobu
existuje, jestli nekdo nekdy dodela beancounters, tak se to treba vyresi).

> Bez toho mi kazdej prdola odrovna skolni server a ani se nebude muset
> moc namahat...

Kdyz par viniku pro vystrahu verejne umlatite zeleznou trubkou, tak si to
ostatni uz rozmysli. :)