Re: Nastavení ext. modemu pro dial-up dlouhé

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 17 01:22:54 CET 2000

On Sat, 16 Dec 2000, DJ Deep wrote:

> Bohužel ne já si dělám link /dev/ttyS0  => /dev/mouse
>                                               /dev/ttyS1 => /dev/modem
>
> jak jsem psal na jiným stroji vše OK

Koukněte do biosu jak máte nastavené COM porty a přerušení, nemáte tam
povolené infračervené rozhraní, místo nějakého COM portu.
Jaké tam máte přidělené IRQ.
Co vypíše jádro bez nastavování ttySx mělo by samo detekovat počet portů a
irq.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!