Re: Nastavení ext. modemu pro dial-up dlouhé

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 17 19:41:49 CET 2000

On Sun, 17 Dec 2000, DJ Deep wrote:

> Bohužel BIOS této desky nenabízí nic jiného než    enable disable a COM
> 1,2,3,4
> IR tato deska nepodporuje
> jádro píše
> Serial driver version 4.27 with MANY_PORTS MULTIPORT SHARE_IRQ enabled
> ttyS00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
> ttyS01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A

Potom už nevím.
Ještě vím že byly dva různé typy zapojení kabelů deska-konektor, ale pak
by tam nefungovala i myš.
Jedině na konektor připojit nějaký sledovač signálu a koukat co se děje.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spoluprací, nějak mi to samotnému nejde!