Modem pro AX.25

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Pondělí Prosinec 18 09:27:42 CET 2000

prosim poslete mi (direct) e-mail okolo 21:00, to budu snad doma. jinak
zapomenu.

je to emulator baycomu, takze neco mezi modemem a zvukovkou, nicmene
dostatecne standardni. Napajeni ze ser. portu, pripojeni misto mikrofonu
stanice, jeden vodic navic pro prepinani 1200/2400, trimr na nastaveni
citlivosti, repracek na boardu

nicmene doktor mi packet zakazal kvuli nervum, ono efektivni prenosova
rychlost je tak o rad az dva nizsi :-/. TCP/IP po tom je pro masochisty.

MP