joke

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 18 11:05:19 CET 2000

Miroslav PRAGL wrote:

> jeste lepsi je http://www.microsoft.com/cze/piratstvi/NahePC/Default.htm:
> "...Někteří lidé kupující nahé PC se často snaží ušetřit pár korun
> nainstalováním zcizeného operačního systému. Špatný nápad..."
>
> Co je spatneho na zcizeni operacniho systemu (krom toho, ze SW zcizit nejde,
> pouze licence)? Tim, ze mi jej prodejce proda, jej (resp. licenci na nej)
> prece zcizi? Chteji zavirat prodejce za prodavani MS OS? Dobry napad.

ohledno toho tu myslim nedavno probehla diskuze. Na strankach MS bylo
neco ve smyslu, ze si lide nekupuji operacni system, cimz se dopousteji
piratstvi, je to trestne, ... a kdovi co jeste. Nevim, jestli je tam
tahle formulace porad (nemam potrebu lizt na stranky MS), ale to byla
jedna z milionu kravin, co MS pocitacovym laikum tvrdi. Proc si kupovat
OS (a MS pseudo OS), kdyz existujou skutecny OS - lepsi a zadarmo?

Edas