fortran v c/c++?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Prosinec 18 13:17:30 CET 2000

Ciao,

ja uplne normalne mezi sebou linkuju fortran i C,
pocitam, ze u LAPACKU by melo stacit dat jen -llapack?
zadne deklarace ani nic jineho asi nebude potreba.
problem by mohl vzniknout jen s jednoduchymi promenymi,
ktere mozna bude potreba predavat jako &n.

F. Hroch