Modem pro AX.25

Willi Gruber gruberw na connectel-cz.com
Pondělí Prosinec 18 15:50:22 CET 2000

V zasade je to tak. Dalsi informace jsou dobre popsany v AX25-HOWTO a
HAM-HOWTO.
Zalezi na tom, co a jak potrebujete implementovat a jaky mate HW (tedy i
vcetne radia), protoze uvedene se tyka prenosu dat protokolem AX.25
(modifikovany X.25) po radiovych linkach.
1200 Bd proleze jako modulace v pohode vetsinou radii pres mikrofonni
vstup. Dale vyz vyse....

wg