Nepochopitelna ztratovost paketu.

Pavel stancik na iweb.cz
Pondělí Prosinec 18 17:56:23 CET 2000

Ted ale silne teoretizuji, je-li kabel vicezilovy a karty ve full duplex,
pak tok z A na B
bezi po jinych vlaknech nez z B na A.

Mozna ze to neni pravda, ale co kdyz.
Pak by byly spatne vodice v kabelu, ale jen jeden par.

PS. Tak a ted me nekdo serve, ze sem mel vice studovat Fyzickou vrstvu OSI.
Jo, kdybych tak mel cas.

Ale pro jistotu, vymenet kabely (prehodte konce k B namisti k K a naopak).

Pavel

Radek Hnilica píše ve zprávě .