BeOS

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pondělí Prosinec 18 19:56:45 CET 2000

On Sun, 17 Dec 2000, Martin Koníček wrote:

> Ahojky vsichni.
>
> Prave jsem cetl recenzi BeOS byl jsem prekvapen. Pry je to rychlejsi a lepsi
> pro koncoveho uzivatele jak Linux. Me osobne by zajimalo, jestli s timto sys
> temem mate nejake zkusenosti a jestli pod nim jdou spoustet programy pro lin
> ux, kdyz je zalozen na Linuxovem jadre.

Me se docela libil, rychlost neni spatna. Problem je trochu s podporou HW
a predevsim mnozstvim aplikaci (relativne malo). Dalsi problem byl, ze po
aplikaci updatu uz nenastartoval (ale nijak podrobne jsem to nezkoumal).
Taky mi prislo, ze nechava uzivateli prece jen min kontroly nez linux.
Jo a kde jste vzal to, ze je zalozen na linuxovem jadre? Co ja vim, tak je
napsany docista od zacatku. Tusim, ze by mel splnovat nejaky POSIX a libc
jsem tam take zahledl. Programy pod linux na nem tedy, myslim, spoustet
nejde.

--
Michal Kaspar

VSE Praha