syslinux - nelze zavéstjádro z FD 1680KB

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 18 20:49:56 CET 2000

On Sun, 17 Dec 2000, Pavel SVARC wrote:

>         Vážení pomóóc,
>
>  mám následující problém se %subj% :O((
>
> vytvořím disketu 1680KB formát FAT nahraji jádro (bzImage), nahraji
> syslinux, vložím do mechaniky restart.
> startuje syslinux, začíná se načítat jádro a tak po pár tečkách to ztuhne
> FDD svítí netočí se a nic :O(((.

To máte z toho že si vymíšlíte vlastní formáty.

> Jádrem to není z FDD 1440KB startuje normálně. Netušíte někdo kde by mohl
> být problém.
> Je to celé pro LRP 2.9.8 s jádrem 2.2.18.

Jinak LRP již zde bylo probráno - archív....

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!