Automaticke vytaceni a pokladani modemu, import e-mailu

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 18 22:25:25 CET 2000

On 18/12/2000, David Nebesky wrote:

> A jeste jedna prosba: nevite nekdo, jak do jakehokoli trochu slusneho
> linuxoveho e-mail klienta importovat zpravy z Outlook Expressu?
> Outlook je neumi exportovat do niceho (jak se da ostatne cekat. Pokud
> se mi to poradi, smazu Windows konecne a definitivne z disku - uz aby
> to bylo. Diky za jakoukoli pomoc.

Viz http://freshmeat.net/search/?q=outlook
Jsou tam minimalne tri nebo ctyri program pro konverzi outlookovskych
mailboxu na neco lidskeho.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas