Bezdratova myska

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 19 08:10:11 CET 2000

>     Pouzivate nekdo u Linuxu nejakou bezdratovou mysku. Chovaji se
> jako bezne PS/2 mysky nebo je na ne zapotrebi spec. ovladac?
> Staci jen ve strucnosti, mel jsem v ruce neco od Logitechu a od M$,
> obe s koleckem, ale nechci to kupovat, kdyz nevim, jestli to bude

Je ne, ale bracha pouziva myslim Genius-ku (nevim presne, dostal to od nas
vloni k vanocum), tvari se to jako PS2 a slape super. Ma to jedno kolecko a
to se toci o zivot :-)) Myslim tedy, ze neni problem. Zjistim presny typ.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz
Debian GNU Linux