popclient - zaseknuta zprava

Jiri Borik borik na infotron.cz
Úterý Prosinec 19 08:56:14 CET 2000

Dobry den,

uz se mi podruhe stalo, ze se mi zasekla zprava v mailboxu providera
(iol). V obou pripadech se jednalo o kratkou zpravu, pri opakovanych
pokusech o vybrani prichozi posty skoncil prenos vzdycky chybou:
"POP3_readmsg:  write: Bad file number". Zaseknuta zprava byla pres web
normalne citelna, a pokud jsem ji pres web vymazal, dalsi pop3 prenos
probehl normalne a stahla se vsechna zbyvajici posta.

Pouzivam popclient release 2.21 [2.5] (4/1/94), prikladam kousek logu.

Cim by to mohlo byt ?

Jirka Borik <borik na infotron.cz>

log od popclient:

> STAT
+OK 370 1406813
> RETR 1
+OK 20448 octets
(201 lines of message content)
> RETR 2
+OK 2866 octets
POP3_readmsg: write: Bad file number
> QUIT
popclient: closeuserfolder: close: Bad file number
doPOP3: cleanUp: Bad file number

Postu vybiram nasledujici sekvenci:

popclient -3 -c -vvv -u **** -p **** pop3.iol.cz \
  2>>$rlog | formail -s procmail -d mailer