jak mountovat ceskou NTFS - VYRESENO

Petr Toman toman na imc.cas.cz
Úterý Prosinec 19 09:35:48 CET 2000

Dobry den,
problem jsem vyresil upgradovanim jadra na 2.2.18. Kodovani iso8859-2
vyhovuje.
Jadro, ktere je v distribuci RedHat 6.2 CZ, ma zrejme vadny modul ntfs.
Pri jeho pouziti byla cestina na NTFS v poradku pouze po 1.,5.,9.,13.,...
mountovani od restartu. V ostatnich pripadech byly nektere soubory s
ceskymi nazvy nepristupne.
Zdravi Petr Toman