Budou StarOffice s cestinou?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Prosinec 19 10:50:24 CET 2000

> Mohl by to nekdo potvrdit?
> Ja jsem slysel, ze to tam vubec nebylo.
>
> s pozdravem Vanous

Papirovou podobu drzim nyni v ruce, CD mam doma :-(
ale tu se pise:

"Druhym balikem je StarOffice 5.2, tentokrat pro linux. Pro snadnejsi
zvladnuti tohoto baliku jsme pripravili rozsahlejsi cesky navod (tentokrat
prvni dil), ktery obsahuje i modul pro pocesteni textoveho editoru a
prostredi StarOffice"

Tolik citace z cisla 12/2000 (posledni, dalsi vychazi dnes)

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz