COMPAQ smart array problem ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 19 12:00:48 CET 2000

:> > v distribucii mam nejaky ovladac na COMPAQ Smart Array-2, ale ten ako
:> > keby nebol spravny ( asi ani nie je ) ..
:>
:>    Hm, to asi bude ten problem -- ja jsem vcera nainstaloval RH 7.0 na
:> Compaq DL380, ktery ma ten Compaq Smart Array 2 a funguje to bez
:> problemu.

Compaq Smart Array 2 je nazov cohosi virtualneho a asi tiez vela zalezi na
tom, co konkretne v tom zeleze fyzicky je ..

ked ( a ak ) s tym zmaturujem, tak sa pochvalim ... :-{))

mne sa zatial statocne vzpiera :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying