rozliseni Xwin

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Prosinec 19 11:55:24 CET 2000

Ales Kmunicek wrote:

> dekuji za radu ohledne toho rozliseni, zkusim to.
>
> ohledne Window managera - mam GNOME (nainstaloval se mi s Red Hatem
> 6.1)

Gnome nieje window manager to bude skor enlighment alebo jak sa to vola
a inak VSETKY tieto veci na ktore si sa pital su v manualoch ktore mas
na pocitaci

man X ta odkaze na man XF86config a tam je to podrobne
a z windowmanagerom to bude podobne a ak sa nemilim tak gnome to ma aj
ako gui kde sa to da nastavit ale to presne neviem nepouzivam to moc.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.