Re: syslinux - nelze zavéstjádro z FD 1680KB

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Úterý Prosinec 19 12:47:04 CET 2000

>  Opravdu tu není nikdo kdo by se s tím setkal ???
>
> Zkoušel jsem i disketu 1,7MB a totéž :O(((

Kdysi jsem na "vetsi" disketu daval LRP2.9.4 s jadrem 2.0.36
a fungovalo mi to. Pak jsem se vratil ke klasicke 1.4MB
(veslo se to na ni a bylo to tedy pohodlnejsi).

Nedavno jsem zkousel na vetsi disketu dat LRP2.9.8 s jadrem
2.2.16 (jadro je vetsi a uz mi chybelo misto) a tady to
nefungovalo a to dokonce i kdyz jsem si na ni zapsal primo
idiotimage pro 1.68MB disketu.

Vyresil jsem to tim, ze jsem si prelozil nove, vic ocesane a
tedy mensi jadro. Navic jsem se naucil provadet BOOT LRP z
CD mechaniky a tam je mista nadbytek.

A ted to hlavni.

Jedine co mne napadlo (ale nijak jsem to neoveroval) je ze
stary LRP2.9.4 pouzival jinou verzi SYSLINUXU nez ten novy
LRP2.9.8.

Kolbis