HOWTO /dev/log ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Prosinec 19 13:54:34 CET 2000

> :> Potrebujem vytvorit zmazany subor(device) /dev/log.
> :> Lenze ten nie je ani char(c) ani blok(b) ani FIFO(p) ale je s.
> :> Nevie niekto ako taky subor vytvorit ?
>
> je to socket a teda si ho vytvara nejaky program ..
>
> skusal si restartnut syslog ?

Ono ani nebezal, lebo hlasil tu chybu co som pisal minule.
Ono problem je ten ze mi zmizol cely adresar /etc a niektore jeho kusy sa
ocitli v /lost+found. Nieco som zlepil aby system nabehol, len mi ten
syslog nechcel nabehnut.

Ale dnes mi to je uz jedno, lebo vcera som ten server shutdownol a ked som
dal nabehnut, uz mi nenabehol. Ked nabehava lilo, vypise dve bodky a potom
uz len hlasky typu Error 0x40 alebo 0x10 alebo 0x04.
Disk uz asi isiel pod fialky.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2