SSL certifikat

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Úterý Prosinec 19 14:11:02 CET 2000

Hezke odpoledne,
vytvarim self-signed SSL certifikat pro SSL Wrapper (pro zaSySLeny pristup
na JINY POP3/IMAP server na intranetu). Pocitac, na kterem wrapper bezi, je
za NATem, ma adresu 192.168.x.x a jmeno x.y.intranet. E-mail klient
pripojijici se pres SSL wrapper desne rve, ze pouzity certifikat nesedi s
Internetovou adresou. Jsem z toho zmateny, v certifikatech se dvakrat
nevyznam. O jakou adresu muze jit? Jde o to, ze klient vidi pocitac s
Inetovou adresou ale on ma privatni a je za NATem? Kde je v certifikatu
adresa pocitace? Kdyz si dam:

$ openssl x509 -in server.pem -noout -text

nikde zadnou adresu ani jmeno nevidim.

Diky za jakekoliv nakopnuti (au)

MP