moduly PHP4

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Prosinec 19 14:39:48 CET 2000

Zdravim,

	mam dotaz ohledne PHP4. Stahnul jsem ho, a zacal prekladat. Pri
configuraci to detekovalo, co vsechno mam instalovany a co tudiz bude
PHP podporovat. Tak me napadlo: funguje v PHP neco takovyho jako
dynamicky pridavany moduly? V podstate to samy jako je v Apachi, pridam
modul, upravim konfiguraci Apache, a muzu pouzivat novej modul skrz novy
direktivy.
	Prohlizel jsem vsechny README u PHP, dokumentaci na webu, ale vsude
jsem nasel jen, ze pokud budu chtit podporovat nejakou novou nebo
upgradovanou vec, tak musim znovu prelozit PHP. Pritom v konfiguraku PHP
je nejaka cast Dynamic Extensions, coz me vede k domnence, ze by to
mohlo fungovat. Nebo je tahle cast k necemu jinymu?
	Rad bych totiz casem pridal do PHP nejaky veci (napr. SSL, jinou
databazi, ...) a prijde mi nelogicky je tam davat ted, kdyz je
nepotrebuju, nebo potom znovu kompilovat PHP.

	Jo a pro spravce konference: chtel jsem pouzit hledani v archivu
konference a dostal jsem hlasku:

The document you have requested is not available on the server.
The reason given by server is:
No such list: Can't open database next-in-thread: Disk quota exceeded

sel jsem po odkazu ze stranky http://www.linux.cz/ : Konference :
prohledejte archiv.

Edas