changer & kernel patch (Re: Magnetooptika a linux?)

kostej1.epo na mail.cez.cz kostej1.epo na mail.cez.cz
Úterý Prosinec 19 15:36:48 CET 2000

Co umi navic nevim, s mtx jsem to nezkousel. V kernelech 2.4 ten patch tusim
take neni...

SCSI Media Changer device driver (for the robot mechanism of MO/CD Jukeboxes,
tape libraries, ...).
autofs support included

http://www.strusel007.de/linux/changer.html

Jiri Kostern
>    provozujete nekdo nejakou magnetooptiku a slapajici v linuxu?
%
% Yup, HP changer pro 16 medii. Na robota (changer) existuje jadernej
% patch, nasel jsem ho na freshmeatu, nejsem si jisty, jestli uz neni
% v kernelech 2.4.x ...