Pojednani - napiste svuj nazor

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pondělí Prosinec 18 20:19:24 CET 2000

Ahojky vsichni.

Jiste jste vsichni cetli muj minuly dotaz rychlost Linux vs Windows.
Uznavam, ze jsem Linux asi trosku pomluvil, ale ani ne tak jako Windows ;-)
Ty jsem srazil rovnou pod zem :-))

Mno a prave proto jsem hledal alternativu, ktera nebude mit blbe omezeni
jako windows a pujde rychle.

Tak se dostal na radu Linux a po vyzkouseni jsem byl po pravde zklaman (z
jadra nadsen, z ostatniho

Vetsina z vas si neuvedomila, ze linux neni na instalaci opravdu vubec
snadny (uznal to i Linus Tovards, proc to nepriznat?) a dokumentu typu
HOW-TO... je 100 MB. Lepe receno, napovedy ke vsemu v Linuxu je strasne
kvanta (coz je dobre), ale napoveda typu jak rychle nainstalovat Linux,
nakonfigurovat ho a provest uplnou optimalizaci je sakra malo.

Upravit 10 MB konfiguracnich souboru taky neni sranda a popravde receno,
koho bavi to procitat, kdyz vetsina voleb je spise expertnich.

Pokud tedy tvorite distribuce snazte se spise drzet toho, ze je tam bezny
uzivatel (uplnej blb) a optimalizaci zapnete nazacatku. Expert si to doladi.
Popravde receno se muzu naucit v Linux, ale pouze v tom pripade, ze uz mi
bude dobre fungovat a ja ho nastavim dle sebe. Na tomhle jsou windows.

Ja se Linux sice driv nebo pozdeji naucim, ale ostatni nebudou chtit venovat
ty hodiny casu a tak linux skonci jen na serverech.

Ostatne se jdete nekdy kouknout do normalniho podniku, spravce site hraje
Quake III, pokud je neco potreba zvedne telefon a zavola help link.
Pracovnik sedi u pocitace a mumla si, to je hruza, ten blbej kram uz zas
nejde. jejda, co mi to pise?

Ja kdyz radim lidem u win, tak jsou to nejcasteji otazky typu: jak dam tu
prilohu do mailu, jak otevru tenhle soubor, to je hrozne - spadly win a ja
psal 2 hodiny dokument a neulozil ho.

Myslite, ze se takhle Linux nekam dostane?

Na tohle sice zautocil Mandrake, ale ten ma vysoke hardwarove naroky.
Kdo vi jak to dopadne ;-)
--

Martin Konicek