NVidia - zase problem

Úterý Prosinec 19 23:29:19 CET 2000

On Tue, 19 Dec 2000 d na d-c.sk wrote:

> Obraciam sa na Vas znova s prosbickou. Posledne som tusim pisal ze ta
> Nvidia chodi. Ono za cas to slapalo. Xka nabehnu , vsecko funguje ako
> ma. OpenGL chodi krasne, proste vsetko je v pohode. Problem nastava
> ked prepnem na konzolu a naspat. Vtedy sa rozpadnu bitmapy napriklad v
> netscape lista, kde su umiestnene nazvy ako : File a pod.

Co vim, tak nezverenuji zdrojove kody (uz delsi dobu). Reportujte jim
problem a doufejte, ze ho odstrani. Nicmene v l-k byl zaver takovy, ze to
je stejne (i s tema chybama) nejlepsi 3D ovladac pro Linux. Nemuzete
zkusit treba vymenit zakladni desku nebo zkusit jinou kartu? Muzete na sve
masine zkompilovat jadro (tj. vyloucit HW problemy)?

--
                        Milan Kerslager