SMS - eurotel

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Prosinec 19 23:44:52 CET 2000

On Tue, 19 Dec 2000, Petr Tomasek wrote:

> [...]

No to se mi (naštěstí) ještě nestalo, že by mi ^FROM_MAILER nezachytil
odpověď operátora z gms brány, ale stalo se mi (bohužel), když jsem tam
neměl ^FROM_MAILER, že jsem si vytvořil onen krásný loop a během cca 1/2
hodiny jsem protáhl sendmailem cca 150 MiB. :-(

> Hlavne bych odfiltroval vsechny adresy s MAILER-DAEMON@ a postmaster@
> (vlastni zkusenost;-))

O to se právě stará ^FROM_MAILER.

> Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

S pozdravem

           Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
              "I'm dangerous like a broken glass."
                          Alice Cooper
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/