Problemy s pristupem na internet

Dan Barčot DanBarcot na email.cz
Úterý Prosinec 19 23:29:05 CET 2000

Dan Barčot <DanBarcot na email.cz> píše v diskusním
příspěvku:91lsi8$2oqd$1 na news.vol.cz...
> Dobry den,

Dekuji za prispevky,

zapomnel jsem zrejme zduraznit, ze onen problemovy pocitac ("A" s win98) ma
dve ethernetova rozhrani a prikaz netstat zrejme smichal udaje o obou
dohromady. (opravte mne pokud se mylim) Bohuzel ted se k onomu PC nejmene 14
dnu nedostanu, a proto si sva slova nemohu bezprostredne overit.

Ale i kdybych se mylil, proc

- pristup na internet po startu jisty cas bez problemu funguje (nekdy jen 15
min, jindy 1,5 hod ...)
- bez problemu funguje komunikace pres druhe (100 Mbit) rozhrani s
digitalnimi kopirkami
- mohu v pripade ztraty spojeni pingnout na firewall, nikoli tak za nej na
internet (ostatni PC s jednim ethernet rozhranim mohou normalne s inet
komunikovat)
- mohu v pripade ztraty spojeni, pouzivam-li pro pristup na www servery
proxy, komunikovat pres http bez jakychkoli problemu
- proc pro obnovu spojeni pomuze route delete s naslednym pridanim stejnych,
prave smazanych polozek (route add)

?

Pokud Vas nic nenapada, nevite o nejakem nastroji pro Windows 9X ktery by mi
pomohl sledovat kam se ty pakety ztraceji ?

Diky