Budou StarOffice s cestinou? (and Re: ANNOUNCE: Počeštění kancelářského balíku StarOffice 5.2)

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Prosinec 20 08:10:55 CET 2000

>"Petr Vanek - Vanous" <vanous na penguin.cz> 20.12.2000 07:03:20

>Tak ted jsem z toho blazen. Koupil jsem si tu knihu, doma jsem to vecer
>vyzkousel (jen velmi rychle), ale ceska menu jsem nevidel (win verzi jsem
>netestoval).

>Ted tady navic probehla zprava od SuSE, ze to pocestili (to co uz udalne
>pocesteno byt melo ???)

No, v te knize zadne "pocesteni" neni. Na CD, ke knize prilozenem, jsou
pouze slovniky pro kontrolu pravopisu a preklepu. Co se tyce pocesteni
menu, videl bych to tak, ze v onom Chipu jakesi pocesteni je, ale spis jen
pro Windows. Zadne pocesteni menu SO 5.2 pro Linux jsem tam nenasel (muze
to byt i rukama:-). Osobne bych pockal na ceska menu od Suse.

Michal Vymazal