Zalozni Web server a jak na to v DNS

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Prosinec 20 09:21:37 CET 2000

Martin Klem wrote:

> Zdravim vsechny!
> Potreboval bych poradit, jak na bazi DNS vyresit problem zalozniho
> webserveru, paklize vypadne hlavni server. Tedy takova analogie MX zaznamu,
> kdy uzivateluv browser v pripade neozyvani se hlavniho webserveru vyzkousi
> dalsi zaznam v DNS.

Zrovna pracuju na reseni podobneho problemu. Ja potrebuju zatim jen Fail Over
cluster.
Reseni jsem nalezl nekolik, stacilo je zadat prislusna klicova slova na google
serch a mel jsem tunu odkazu.
Samotny RedHat nabizi clusterove reseni primo ve svych distribucich, prodavaji
to i v krabici.
maji to postavene na FailOver Cluster = Piranha a load balance maji pomoci
LinuxVirtual Server .

takze tady jsou nejake ty odkazy :

http://people.redhat.com/kbarrett/HA/
http://www.linux-ha.org/

Priste zkuste nejprve : klicova slova napriklad "Fail Over" "Fail Safe"
"Cluster" a pod.
http://www.google.com/advanced_search.html

Pomoci DNS to rozhodne nevyresite !!

Michal