Red Hat 7 a Mysql

Libor Vejpustek, Ing. vejpuste na uvt.czu.cz
Středa Prosinec 20 09:52:37 CET 2000

    Dobry den.
  Zkousel jsem prelozit mysql 3.23.27-beta na Red Hat Linux 7.
  Mysql : ./configure --with-charset=win1250 i make probehlo v poradku.
Vse se nainstalovalo a mysql bezi. Jenze kdyz se da prikaz
select cas, sum(pocet) from pokus group by cas; tak to pocita soucet
hodnot pocet-1. Proste o jednicku mensi. Zkousel jsem tu samou verzi
mysql prelozit pod RH6.0 i RH6.2 a tam to funguje v poradku. Takze mi
pripada, ze je problem v RH7. Zkousel jsem nainstalovat i 2 updaty glibc
a prelozit znovu mysql, ale nepomohlo to.
  Nevite nekdo jak to spravit v RH7 ? Diky za rady vedouci k dopadeni
problemu.
        Libor Vejpustek