moduly PHP4

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Prosinec 20 10:18:25 CET 2000

ivop na regionet.cz wrote:

> Ano, jde to. Viz RPM baliky pro PHP 4, idealni zdroj: http://rpms.arvin.dk/php/

diky, uz to prolejzam. Vypada to slibne.
Jeste jeden dotaz: nevidim tam neco jako php-ssl. Jde podpora pro SSL
prihodit do PHP jako modul nebo je treba prekompilovat PHP? Na
http://www.modssl.org/contrib/ jsem nasel php-mod_ssl, ale to je cely
PHP s podporou SSL (a k tomu jsou pak moduly pro mysql, imap, pgsql,
ldap). Libilo by se mi, kdyby byl php-mod_ssl jen SSL modul pro PHP,
stejne jako je samostatnej modul pro Apache.

Edas