Solved: Compaq Smart Array

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 20 11:03:02 CET 2000

takze ako som vcera slubil idem poreferovat o vysledkoch ..

Dnes rano som do mechaniky strcil Mandrake 7.2 a cele trapenie skoncilo .

nasiel aj Compaq Smart Array, aj disky na nom ..

jediny instalacny zadrhel bol v tom, ze pri instalacii poznal iba Array0 a
aj instalovat vedel iba tam ..

po ukonceni instalacie a nabootovani poznal aj zvysne array ( array1 u mna )
a vytvorenie filesystemu a namountovanie bola hracka ..

takze pravdepodobne to cele bolo starsimi ovladacmi na Compaq Smart Array v
starsich distribuciach ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying