spatne fonty v XWin

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Prosinec 19 20:26:12 CET 2000

Ales Kmunicek pise:
> jeste jednou dik za radu, jak donutit XWin v 800x600, uz jsem je donutil
> :-)
>
> ted mam ale dalsi problem - v XWin mam uplne silenej font. kdyz si
> pustim Netscape nebo Operu, tak se mi ukazuje font, kterej se celkem
> spatne cte. Zkousel jsem v Netscapu nastavit jinej font, ale dava mi to
> na vyber jen Charter Bitstream. Pritom jsem koukal do Gnome RPM a

Fonty v netscapu (menu atp.) se daji nastavit pomoci /usr/*/netscape/Netscape.ad
(je to jenom ukazka!).

> vsechny fonty pro ISO 8859-2 mam nainstalovany.

vidi je Xy? (zkuste xlsfonts)

Idealni je naistalovat si TrueType fontserver (ja pouzivam xfstt, jehoz konfigurace
je naprosto trivialni) a pouzivat TT fonty - pekne se daji stahnout napr. odnekud z
microsoft.com.

Pro dalsi experimety se vam muze hodit, ze pridavat/ubirat Xum adresare/ servery s
fonty lze pomoci xset [+|-]fp[+|-].

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-