OT: activx a linux - dlhsie

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Prosinec 20 14:00:12 CET 2000

dobry den,
dufam, ze tymto problemom nikoho nepohorsim hoci je DUFAM dost ot. nedavno prebehla mediami seria clankov o zneuzivani technologie activex na www starankach sposobom, ze nechtiac spusteny script zrusi stavajuce spojenie k providerovi a v zapati v tichosti vas pripoji k inemu, par kkm vzdialenemu cim vam paradne narastie ucet. pred chvilou som kolegovi placuceho nad 10000 sk uctom blahosklonne poradil nainstalovat linux, ze tam sa mu podobne problemy vyhnu.
Q: som naozaj na 100% za vodou, ked mam komunikacny server na baze linux-u (s ohladom na dany problem)? ja si myslim, ze ano, ale rad si to necham potvrdit.

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!