NVidia - zase problem

Zbynek Vyskovsky rat na scssoft.com
Středa Prosinec 20 15:20:35 CET 2000

d na d-c.sk wrote:

> Zdravim
>
> Obraciam sa na Vas znova s prosbickou. Posledne som tusim pisal ze ta
> Nvidia chodi. Ono za cas to slapalo. Xka nabehnu , vsecko funguje ako ma.
> OpenGL chodi krasne, proste vsetko je v pohode. Problem nastava ked
> prepnem na konzolu a naspat. Vtedy sa rozpadnu bitmapy napriklad v
> netscape lista, kde su umiestnene nazvy ako : File a pod.
> Xka loguju toto :
> (II) [GLX]: Updating NV driver with 1 contexts, 0 drawables, 1 clients
> (II) NVIDIA(0): purgeCache: Free=0x198f000 Total=0x1fd0000
> [...]
 Jedine, co k tomu muzu rict, je to, ze mi to dela taky. Ten problem se
projevoval na TNT/TNT2/GeForce a ruznych deskach, takze to je spise problem
driveru (minimalne tech poslednich, u -1 a -2 to mozna chodilo). Na druhe
strane pouze v pripade, ze mam spustenou nejakou OGL aplikaci, coz snad
gimp neni (?).
 Po pravde se ani NVidii moc nedivim, ze se jim tohle nechce osetrovat...

--
        Zbynek Vyskovsky
        Engine/Game-AI Development, SCS Software