kodovany rar

David Kuzela david na kuzela.cz
Středa Prosinec 20 14:14:09 CET 2000

Martin Spevak pise:
> nepozna  niekto program na zistenie kodu z pakovaneho suboru? zabudol som
> heslo... To heslo ma okolo 15 znakov a pouzivam standardne asi 20  dlhych
> hesiel.  Problem je  vtom, ze  menim male a velke pismena. Takze by  som
> potreboval nieco, co mi  prejde onych 20 slov a skusi vsetky  kombinacie
> (male, velke.. s medzerami a bez..)

Typicka uloha pro jednoduchy skript, nejlepe v Perlu (komentare obsahujici
slovo Titanic mazu :-). Reseni psat nebudu, podobnych dotazu se tu posledni
dobou vyskytuje prilis mnoho; mozna by stalo za to pridat do meta-faq info,
ze znalost skriptovacich jazyku neni na skodu :).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-