egarden.cz - docasne mimo provoz

Michal Kolesar kolisko na penguin.cz
Středa Prosinec 20 19:46:12 CET 2000

jasne.. vsechny data vam zustanou..
ale ten hlavni problem je v tom.. ze neni mozny dal
provoz u providera.. u ktereho to bylo... a na to jsem
nebyl upozornen vcas.. takze jsem to nemohl dat ani
vcas na web....

ale neboj se o data.. :-)

jestli nekdo vite o nejakem rozumnem pronajmu serveru
u providera.. prosim ozvete se mi..
momentalne na to visi budoucnost egardenu...

--
---
Michal Kolesar

"Marek Matejka" <matejka na tsnh-net.cz> wrote in message
news:91qklm$k09$1 na news.vol.cz...
> Zdravim,
>
> Ja si myslim ze by bylo urcite lepsi kdyby se na strankach v novinkach
> ukazalo neco jako "Budu reinstalovat system a to 19.12.2000 nekdy
> v x hodin, vypadek bude x dni". A to alespon 2 dny pred vypadkem.
>
> PS:  Zustanou nam vsechny data ? :)
>
> S pozdravem... Maty
>
> Michal Kolesar <kolisko na penguin.cz> píše v diskusním
příspěvku:91qcet$d9t$1 na news.vol.cz...