RH7cz a kernel Enterprise

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Prosinec 20 22:30:29 CET 2000

Dobrý den,

dneska jsem instaloval %subj% a nějak mi nešlo zprovoznit enterprise kernel
2.2.16-22enterprise (unresloved symbol... při startu), co je dodáván jako
RPM (a já se tak těšil na soubory >2G).

V instalační příručce o enterprise kernelu není ani zmínka, stejně tak to
vypadá na webu RH.

Zjistil jsem, že tam chybí jeden soubor, ale matně si vzpomínám na jeho
jméno (že by System.map...ale nevím to jistě). Každopádně instalační skript
v RPMku na něj dělá symlink.

Takže jsem změnil lilo.conf, opravil nějaké symlinky v /boot (ikdyž jsem je
pak dal zpět, nefungovaylo to).

Taky mi odmítal natáhnout správné ovladače (jak jsou pro obě verze
samostatné v adresáři /lib/modules/2.2.16-22 a
/lib/modules/2.2.16-22enterprise), dokonce jsem původní nakonec přejmenoval
a udělal
	ln -s 2.2.16-22enterprise 2.2.16-22
... ale to taky nepomohlo.

Zkoušel jste to někdo, nebo má te někdo nějaký tip, kde by se dalo najít
nějaké info kolem toho? Mám pocit, že jsem prolezl snad už všechno.

Teď mě napadlo... nemůže to být tím, že byl standardně nainstalován při
instalaci celého systému, nechce to náhodou udělat upgrade (rpm -Uvh...)?

Bohužel stroj k dispozici tady nemám (ani prostor, kam nainstalovat), no a
samozřejmě problém musím rozlousknout bez něj (sem mi o nedají (?) a jezdit
takovou dálku...).

Díky moc

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz