Navod Qmail

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Prosinec 20 23:16:21 CET 2000

On Wed, Dec 20, 2000 at 10:59:45PM +0100, Michal Sviga wrote:
> Nemam radsi pro zacatek zkusit jiny jednodusi mailserver?

Rekl bych, ze postfix a qmail jsou oba skoro stejne narocne, nicmene
postfix mi pripada pro zacatecnika mnohem vhodnejsi. Navic dokumentace
k postixu je vice polopaticka a myslim, ze je psana pro mene znale a
lze z ni pochopit principy prenosu e-mailu.

Ja bych pro zacatek doporucoval postfix. Najdete ho na adrese
www.postfix.cz i s manualem, ktery si rozhodne prectete.

(Az treba necemu v tom manualu nebudete rozumet, tak priste se ptejte
na sendmail na linux.cz, to je konference o MTA).

Mimochodem, pokud stavite server, tak byste si mel precist nejakou
knihu, napriklad "Linux - Internet server", anebo "LDP" ... neni dobre
zacinat tak, ze to nejak zkusite a kdyz to bude chodit, tak jsme radi
a kdyz to nebude chodit, tak se budou zkouset psi kusy a ptat se v
konferenci.

bye

--
   Martin Mačok