OT: Re: activx a linux - dlhsie

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Středa Prosinec 20 22:56:08 CET 2000

Dobry den,

nevsimol som si doteraz ziadnu odpoved, ale skusim sa zamyslet:

> dufam, ze tymto problemom nikoho nepohorsim hoci je DUFAM dost ot.
To je, ale otazky su na to, aby sa davali...

>nedavno prebehla mediami seria clankov o zneuzivani technologie activex na
www starankach
skoda, ze som si to nevsimol. Aky konkretne to bol casopis???

>sposobom, ze nechtiac spusteny script zrusi stavajuce spojenie k
providerovi
tomu sa da verit, ale na co by to bolo komu dobre? Len na vytocenie
dotycneho, ktory chcel
danu stranku vidiet???

>a v zapati v tichosti vas pripoji k inemu, par kkm vzdialenemu cim vam
paradne narastie ucet.
No, skusme sa zamyslet. Ak ma odpaja mam teda komutovanu linku. Tu si
znovupripojenie _musim_
vsimnut, trva primerane dlho ;-). Ak teda nemam ISDN, tam vraj ide
rychlejsie...
Ale otazka je ina. Co by z toho konkretny provaider mal? Ak mi niekto
poskytuje urcitu sluzbu
musim mat o nu zaujem (a pripadne s nim uzavret zmluvu), kde budu jasne
podmienky.
A kedze sme na Slovensku jedinny kto by z toho mal uzitok su Telekomunikacie
a neverim,
ze by si to dovolili. Bolo by to jednoznacne napadnutelne a zalovatelne. Iny
provaider
by maximalne "prepojenim" mohol usetrit pretazenu pevnu linku. Inu pointu si
u nas predstavit
neviem. Len ak by niekto poskytoval pripojenie platene castejsimi
impulzami... Ale o tom som
zatial nepocul....

>pred chvilou som kolegovi placuceho nad 10000 sk uctom
Ja by som mu poradil cosi ine. Najblizsie stredisko Infotelu a za 64 Sk
vyfasuje
uplny prehlad hovorov z danej linky. A tam zisti, kto a ako si uzival....

>blahosklonne poradil nainstalovat linux, ze tam sa mu podobne problemy
vyhnu.
No, 100% by som tomu neveril (aj ked tiez kazdeho presviedcam na Linux 8-) )

Stretol som sa ale z podobnym problemom. WinShit98, kde ma "donutili"
nainstalovat
systemove zdielanie pripojenia na internet. Niekedy si to vytacalo ked Bill
dostal chut...
Ale na pricinu som neprisiel. Kdesi som cital, ze WinShit obcas na siet
posiela broadcasty
s adresami mimo daneho segmentu na "mapovanie" svojho okolia, takze mozno
tak...

> Q: som naozaj na 100% za vodou, ked mam komunikacny server na baze linux-u
>(s ohladom na dany problem)? ja si myslim, ze ano, ale rad si to necham
potvrdit.
Takze odpoved je jednoznacna - 100% nie!
A kedze vyzeram ako priaznivec nemenovaneho odporneho mucidla dodam - Linux
tam treba nainstalovat z principu!

Asi to neni radostna odpoved, ale fakt by som zacal pri detailnom vypise
hovorov.
A ak to ma naozaj na svedomi internet a pripojenie zistit kedy sa kto
pripajal
a ako dlho bol pripojeny. No a az potom urcit kto za to moze.... Moj
zakaznik
to riesil pevnou mikrovlnnou linkou a teraz nadava na noveho provaidera....
Vraj im to ide pomalsie a pada....Ale za to uz moze niekto iny...

Vela stastia

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454